miercuri, 3 decembrie 2008

Mulţumiri

Mulţumesc tuturor sibienilor care au avut încredere în mine şi mi-au dat votul lor, în 30 noiembrie. Faptul că am reuşit într-un timp atât de scurt să-mi fac cunoscute ideile şi proiectele mele de dezvoltare a Sibiului nu poate decât să mă ambiţioneze şi să-mi demonstreze că proiectele bune şi necesare Sibiului sunt dezirabile de o bună parte din sibienii care locuiesc în colegiul doi. Peste 5000 de sibieni.

Nu am câştigat mandatul de deputat, însă am câştigat încredere şi puterea să pot munci pentru Sibiu şi din afara Parlamentului.

Mai jos sunt rezultatele din colegiul doi, la Camera Deputaţilor. Mă bucur că voturile pe care le-am obţinut eu au ajutat alianţa PSD+PC, la redistribuire şi îi felicit pe domnii Ioan Cindrea (PSD) şi Gheorghe Roman (PD-L) pentru faptul că au obţinut peste 50 la sută din voturi.

Îi felicit pe toţi parlamentarii de Sibiu şi le doresc multă putere de muncă, în folosul sibienilor şi îi asigur de tot sprijinul meu.

Colegiul 2
Eugen Barbu (PSD+PC) 5.150 voturi, cu procent de 20,4%
Virgil Popa (PNL) 4.118 voturi, cu procent de 16,3%
Raluca Turcan (PDL) 11.887 voturi, cu procent de 47,1%

6 comentarii:

alex radu spunea...

eh, asa e in politica de la noi, castiga cine nu merita! oricum, felicitari pentru performanta remarcabila obtinuta intr-un timp relativ scurt si mult succes cu proiectele viitoare care, cu siguranta, va vor consolida pozitia in ochii sibienilor.

Anonim spunea...

Succes mai departe! Poate in 2012 iti incerci din nou norocul, cu mai multa experienta!

Anonim spunea...

sa nu renunti te rog
tara are nevoie de oameni ca si tine.

Alina spunea...

Daca puteam vota in Sibiu, sa sti ca te-as fi votat.Felicitari!

Acum, ca s-a terminat, pot sa zic si eu ce nu mi-a placut la campania ta?Baieti aia cu palarii gipsy, imbracati in pancarde,care faceau un zgomot oribil.Parerea mea!

Anonim spunea...

Esti de felicitat Eugen! Imi pare rau si mie ca nu ai intrat in Parlament si ca blondele lui Base au castigat inca o batalie. Sibienii au votat in oras impotriva PSD, iar singura optinue de a vota impotriva PSD era PD-L. Daca erai tu candidat al PD-L, castigai cu 50 plus 1. Dar normal ca nu ti-ar fi facut loc Raluca. Ea si cu Cornel Stirbet s+a razboit care sa ia colegiul...nasoala politica. Dar inca nu pot sa cred ca ai strans 5000 de voturi, mai mult decat viceprimaru Popa. Hihi BRAVO!!!!

Moni Kozi spunea...

Ia uitati 'zvonistica internauta', cu mentiunea ca nu arat cu degetul, ci doar impartasesc...
La facerea lumii, Dumnezeu, pentru a-i ajuta pe oameni să prospere, a hotărât să dea printr-o "Lege Divină" fiecărei naţii câte două virtuţi. Astfel, El i-a facut :
- pe elveţieni - ordonaţi şi respectuoşi faţă de legi;
- pe englezi - perseverenţi şi studioşi;
- pe japonezi - muncitori şi răbdători;
- pe francezi - culţi şi rafinaţi;
- pe spanioli - veseli şi ospitalieri etc.
Când a ajuns la români, I-a spus îngerului consilier care-şi nota:
- Românii vor fi inteligenşi, cinstiţi şi buni politicieni.
După ce a publicat-o în "Monitorul Celest", îngerul a remarcat:
- Doamne, ai dat tuturor popoarelor câte două virtuţi, iar românilor trei. Oare în acest fel, nu cumva ei îi vor depăşi şi exploata pe toţi ceilalţi?
- Aoleu, aşa e! Ai dreptate! Atunci să revenim cu o "Ordonanţă". Pentru că virtuţile Dumnezeieşti, odată acordate, nu se mai pot lua înapoi, precizez că nimeni nu va putea avea mai mult de două virtuţi, din cele trei, în acelaşi timp!
Şi astfel, se explică de ce românii care:
- sunt inteligenţi şi cinstiţi, în nici un caz nu fac politică;
- sunt cinstiţi şi fac politică, categoric nu sunt inteligenţi;
- fac politică şi sunt inteligenţi, fără nici un fel de dubiu, nu sunt deloc cinstiţi.