marți, 4 noiembrie 2008

Bun venit pe blogul meu!

De astăzi, sunt alături de voi și prin acest blog. L-am creat în campanie, ca mijloc de comunicare, dar trebuie să vă spun că părerile și propunerile voastre, ale tuturor sibienilor, contează și după alegeri. Comunicarea cu voi toţi e importantă în fiecare moment!

De ce blog? Pentru că sunt sigur că aveţi întrebări, la care eu sper să am răspunsurile. De când am revenit în Sibiu, după 20 de ani în care am trăit în Statele Unite ale Americii, mulţi m-au întrebat de ce m-am întors și, mai ales, de ce candidez, acum, pentru Camera Deputaţilor, din partea PSD Sibiu. Răspunsul meu a fost întotdeauna același. Pentru că de aici, din ţară, e mult mai ușor să mă implic. Să muncesc cu voi și pentru voi, pentru că numai prin muncă putem să avem ţara pe care o merităm. Din vorbe și promisiuni nu facem nimic. Eu am venit să mă angajez în faţa voastră!

E timpul să ne implicăm cu toţii, să lucrăm cu toţii în aceeași direcţie și pentru aceleași scopuri! Poate mulţi dintre voi îmi veţi spune "OK, domnule Eugen Barbu. Am mai auzit şi acum patru ani discursuri de campanie, mi-au cerut şi alţi candidaţi să am încredere în ei, să le dau votul meu şi nimic nu s-a schimbat pentru mine!" Corect, aveţi perfectă dreptate. De aceea, eu nu voi promite nimic. Voi continua munca mea, proiectele mele, unele începute înainte de campanie, altele în campanie şi vă voi lăsa pe voi să decideţi dacă fac bine ceea ce fac.

Haideţi să vorbim deschis despre părerile, propunerile şi problemele voastre şi să găsim, împreună, cele mai bune soluţii!




9 comentarii:

Anonim spunea...

Succes in campania electorala si te astept pe Overheard in Sibiu (www.oisb.wordpress.com) in calitate de "victima" sau de client :)
O recomand si pe colega mea preferata, www.lauracatuneanu.blogspot.com!

Moni Kozi spunea...

Buna seara (e ora 22:30)!

Deci... din partea PSD. In fond, nu cred ca are mare importanta partidul.
Ce planuri aveti pentru Sibiu?
Aveti undeva afirmate planurile de viitor pentru Sibiu? (ca sa nu folosesc sintagma 'platforma program').
Multumesc
Monika S

PS Multumiri pentru noile leagane de la locul de joaca din Parcul Sub Arini.

Anonim spunea...

Foarte tari afisele de campanie. Nu s-au ofticat pesedistii ca nu te-ai pozat in rosu?:)) Pe bune, cred ca te-a certat Cindrea, la cat de social democrat este el.

Moni Kozi spunea...

Buna ziua!
Sunt foarte derutata de prezenta dvs. Am cautat cate ceva pe net, dar cu cat gasesc mai multe cu atat mai multe intrebari se ivesc.
1. Cum spunea sorin, afisul este reusit. Deruteaza. Credeam ca sunteti independent, dar undeva in colt am zarit sigla rosie.
2. Am aflat ca aveti 30 de ani! Multi inainte - sunteti mai tanar ca mine! Felicitari ca ati ajuns unde ati ajuns. Dar de ce PSD?
3. Am incercat sa intru pe pagina indicata pe afis, o serie de erori imi apar pe ecran (Expected (, syntax error etc). pe pagina Fundatiei, idem. La fel si pe pagina Infinity. Ar trebui sa aveti o discutie cu programatorii.
4. Pe pagina fundatiei, am vazut ca promiteti burse scolare (foarte frumos), ca promiteti sa ajutati centre de copii, orfelinate centre de invatamant. De ce doar de la anul? Ce realizari aveti in acest sens pana acum?
5. Pe pagina Infinity Group am incercat sa aflu de cati ani activeaza firma dvs. in Romania. Nu am reusit sa aflu, poate imi dati cateva detalii. (Aici eroarea de care nu pot scapa e 'Menu is undefined').
6. Am citit ca ati adus imbunatatiri locului de joaca din Parcul Sub Arini - grozav si multumiri. Copiii chiar se bucura.
7. Aveti o familie frumoasa!
Astept raspunsurile dvs.
Cu stima,
Monika S

radu spunea...

da, as dori sa stiu si eu raspunsurile la intrebarile puse de akinom

Moni Kozi spunea...

Multumesc dar mi-am raspuns singura intrebarilor mele...
2. PSD - pentru ca ... asa a vrut muschiul dvs. Trebuie sa mergeti la fitness, puteti mai mult.
3. Erorile inca apar.
4. Fundatia a fost infiintata in iulie 2008. Datorita verii electorale.
5. Infinity activeaza in romania din noiembrie 2005 - de atunci cred ca era suficienta vreme sa investiti si sa faceti o fundatie, si sa inaugurati si programul de burse etc. Exemplificari cu realizari efective ar fi dat mult mai bine la portofoliu, fata de niste promisiuni... de care suntem satui.
Concluziile sa le traga fiecare pentru sine.

Anonim spunea...

Chiar exista cineva pe pamantul asta care crede ce se scrie pe aici? Sincer daca stau sa ma gandesc totul parca este o poezie prost spusa...Domnule candidat de sezon Eugen Barbu, de ce toate acestea acum? De ce nu s-au intamplat dupa campania electorala?de acum 4 ani, de ce nu ati aparut atunci? Facand toate lucruri acestea atunci, de ce nu ati dus atunci copii la inghetat, parcul si ce mai sustineti ca ati facut...sincer sa fim este asa de previzibil ce va urma daca veti fi ales deputat. De ce o fundatie facuta in anul 2008 in anul care vor fi alegeri, de ce? Sau trebuie sa va explic planul dumneavoastra dupa ce veti deveni deputat. Dar sa speram ca nu veti ajunge, sa speram ca poate concetateni nostri isi dau seama si vor alege odata in viata lor, pe altcineva nu cineva care este sustinut de un partid cu membri in functii de conducere achentati de coruptie la nivel inalt, adica PSD. Domnule Eugen Barbu, care sunt totusi studiile dumeavoastra, ca nu vad pe undeva sa scrie...Deci atunci cand veti poate raspunde la intrebarile de mai sus, atunci poate veti fi ales ca deputat in lumea mea. Multumesc! P.S Sper ca acest meesaj va aparea aici pe BLOG.

Anonim spunea...

Precum ma asteptam, Domnule Eugen Barbu, in aceasta tara exista dreptul de libera exprimare, si dreptul la liberul albitru. In caz ca nu cunoasteti acesti termeni poate exista cineva in "team-ul" dumneavoastra sa va explice ce inseamna acesti termeni!

Anonim spunea...

Ce s-ar intampla daca in loc de "donatie a salariului de parlamentar" ati propune sa nu mai existe salarii de parlamentar, ca doar aveti "experienta America" si acolo parlamentarii nu au salarii ?
Oare asa nu s-ar face si mai mare economie ?
Si in loc de 10.000 Euro /cap de roman revenit in tara mama, sa se imparta banii in alta parte sau in alt fel, la cei care au ramas AICI in sarmana noastra tara si au muncit si platit impozite, taxe si dari ?
Unde este logica in acest "cadou" de intoarcere ? La urma urmei fiecare e liber sa faca ce vrea si sa se duca unde vrea, de ce sa "constrangem" oamenii sa vina acasa pentru un castig nemaipomenit - 10.000 Euro = aproximativ 50 de salarii medii ? De unde sa plece banii astia ? Tot din munca celor ramasi AICI ?
Si DE CE ?