miercuri, 12 noiembrie 2008

Răspunsuri pentru voi

În primul rând, trebuie să vă spun că timpul meu a fost mâncat de campania electorală. Am citit comentariile voastre în fiecare zi şi, după cum vedeţi, le-am postat pe toate pe blog.

Oisb, mulţumesc pentru invitaţie. Sper să apar pe blogul tău doar în calitate de cititor, undeva, la comentarii. Ai avut o idee foarte bună cu blogul. Felicitări! Sunt curios ce spun cei pe care i-ai citat acolo.

Monik S (akinom), aş fi preferat să-ţi fi răspuns eu la întrebările tale. Voi încerca să o fac acum. Mă întrebi de ce am ales să candidez din partea PSD. În Statele Unite ale Americii am fost membru al Partidului Democrat, partid cu o doctrină destul de apropiată de PSD-ul nostru. Când spun asta, mă refer la protecţia socială, la punerea în aplicare a unui plan pentru sănătate care să permită tuturor românilor controale de prevenire a bolii şi tratamente medicale, dar şi la alte aspecte. În plus, PSD este recunoscut ca fiind partidul căruia îi pasă, în primul rând, de oamenii simpli. PSD este partidul care militează pentru implicarea statului în economie, şi aici mă refer la sistemul de impozitare. Acesta ar trebui să fie mai mare pentru firmele care oferă servicii şi mai mic pentru cele care produc. Nouă ne lipeşte producţia. Se închid fabrici şi importăm tot mai multe din alte ţări, iar costurile sunt mari. Dacă am avea mai mult grijă măcar de producţia agricolă, s-ar vedea diferenţa. Aici, în România, tot mai mulţi au bani, dar nu produc nimic. Fac speculă sau fură direct, fără nici un fel de jenă. Şi apoi dorm liniştiţi nopţile... Aşa nu se mai poate!

Mie nu îmi apar pe site erorile de care vorbeşti tu. Nici pe site-ul fundaţiei, nici pe www.barbueugen.com. Cu ce browser intri? La mine merge şi cu explorer, mozilla, safari...Mulţumesc că mi-ai spus, o să verific şi cu alte browsere.

Am mai primit întrebări legate de fundaţie şi reproşuri că aş folosi fundaţia în scop electoral. Am înfiinţat-o târziu, cum spui tu, pentru că târziu am decis să mă întorc în ţară. Să muncesc aici, să creez aici ce am creat acolo. Producţie plus locuri de muncă. Pe de o parte, ai dreptate. Trebuia să revin mai repede, să mă apuc de lucru mai repede şi, în acest fel, aş fi evitat şi reproşurile că am venit tocmai în anul electoral. Pe de altă parte, mă bucur că am venit acum, la 31 de ani şi nu m-am întors la 50 sau la 60, când nu aş fi avut atât de mult timp să mă implic. Tu ştii deja proiectele demarate de fundaţie şi asta nu poate decât să mă bucure. Mulţumesc pentru felicitări şi critici. Sunt constructive!

Sorin, mă bucur că-ţi plac afişele. Nu m-a certat domnul Cindrea.

Radu, răspunsurile pentru Monica sunt şi pentru tine. Dacă mai ai alte întrebări, le aştept. Voi încerca să răspund cât mai repede posibil.

Anonim, sper că răspunsurile de mai sus au reuşit să te lămurească. Cum am plecat din Sibiu când aveam doar zece ani, şcoala generală, liceul şi facultatea le-am terminat în State. Am terminat facultatea de Matematica- Statistică de la universitatea din Minessota. Nu am fost scos la înaintare de un membru dintr-o funcţie de conducere din PSD. Am ales PSD pentru că ideile lor corespund, în mare parte, cu ale mele. Ştiu că sună ca un clişeu, dar nici nu am fost împins, nici nu am dat cu banul, spre ce partid să mă îndrept. A fost o alegere pe care am gândit-o înainte să o iau.

Îmi cer scuze pentru întârzire. Vă aştept şi cu alte întrebări, propuneri, sugestii, idei, critici, laude, cu tot ceea ce aveţi de spus.

Zile frumoase!

3 comentarii:

Moni Kozi spunea...

Mulţumesc pentru răspunsuri. Tostuşi, sunt în continuare puţin derutată. Spuneţi că aţi revenit în ţară abia acum. Însă Infinity, cum spuneam, apare pe Ministerul de Finanţe ca înregistrată din 2005. Sunt 3 ani de atunci. Sau aţi administrat firma prin reprezentant. Atunci, unde vă este implicarea?

Folosesc IE 6.

Şi vreau să fiu puţin acidă: adresa este www.barbueugen.com (you should now better!)

Mă bucur că publicaţi toate comentariile (pro şi contra) şi că vedeţi partea constructivă a criticii. De aici reiese fie că aveţi un consultant bun, fie că sunteţi format într-o cu totul altă mentalitate. Dar totuşi cred că aţi fi avut şanse mult mai mari dacă aţi fi candidat independent. Asocierea cu PSD vă este defavorabilă şi veţi pierde mult. Aţi greşit (părerea mea care oricum, nu mai contează, pentru că decizia a fost luată deja) comparând politica americană cu 'politica' românească (aceasta din urmă este sublimă, însă lipseşte cu desăvârşire).

Vă doresc numai bine!

Anonim spunea...

Da, Akinom are dreptate. Sper ca alegerea Dvs. (ma refer la PSD) s-a facut in totala necunostinta de cauza. Altfel, ma faceti sa cred ca faceti parte (indirect oarecum, pt. ca ati plecat fara voia Dvs., la 10 ani din cate stiu) din comunitatea romanilor plecati in strainatate inainte de '89 cu sarcina precisa. Securitatea avea acest obicei de a trimite oameni de incredere cu toata familia dincolo pentru spionaj economic, etc. Nu stiu daca ati fost informat, dar PSD este urmasul FSN si astfel al PCR continand in mare proportie artizanii loviturii de stat din '89 si fost nomenclaturisti comunisti. Spun asta deoarece, chiar daca si eu am vederi oarecum sociale, nu cred ca PSD are vreo ideologie, fiind un partid plin de "romani impartiali" (vorba lui Caragiale). Pe scurt, nu inteleg cum un om al carui familie a plecat din tara din cauza comunistilor se intoarec dupa atatia ani si intra in partidul comunist, sau in ce a mai ramas din el. Succes!

Fata cu nisipul spunea...

cum pot lua legatura cu dvs. ? va rog... o adresa d e mail daca se poate. a mea este radu.andreea2007@yahoo.com
multumesc